بلاگ

خرید عطر زنانه

خرید عطر زنانه می‌تواند به یک تجربه شاد و جذاب تبدیل شود، اما به همین دلیل نیاز است که در زمان خرید به مسائلی توجه کنید تا از خرید اشتباه جلوگیری کنید.

بیایید با این واقعیت شروع کنیم که عطری که برای یک نفر مناسب است، ممکن است برای شما مناسب نباشد. بنابراین، تلاش کنید تا به یک عطری برسید که با سلیقه و پوست شما همخوانی داشته باشد. اگر می‌خواهید به دوستان خود هدیه دهید، بهتر است از سلیقه شخصی آنان آگاه شوید تا عطری را انتخاب کنید که آن‌ها را خوشحال کند.

هنگامی که در حال انتخاب عطر هستید، توجه داشته باشید که برخی از برندهای معروف در صنعت عطر، چندین نوع عطر را تولید می‌کنند. بنابراین، حتماً برند و نوع عطر مورد نظر خود را در نظر بگیرید و تلاش کنید تا نوعی را پیدا کنید که بهترین حس را در شما ایجاد می‌کند.

توجه داشته باشید که هر پوست، بوی متفاوتی دارد و برخی از عطرها ممکن است با پوست شما همخوانی نداشته باشند. برای اینکه بفهمید کدام عطر برای پوست شما مناسب است، قبل از خرید، آن را بر روی نقاطی از پوست تست کنید که خیلی خودنمایی ندارد. بهتر است از نمونه‌های رایگان در فروشگاه‌های عطر استفاده کنید تا بتوانید تعیین کنید کدام عطر با پوست شما همخوانی دارد.

 

جدیدترین عطرهای زنانه

عطر توباکو وانیل برند تامفورد (Tobacco Vanille)

قیمت اصلی 3,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,790,000 تومان است.

عطر اینیشیو اتمیک رز (Initio Atomic Rose)

قیمت اصلی 2,100,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,890,000 تومان است.

عطر منیفستو برند ایو سن لورن (Manifesto)

قیمت اصلی 2,800,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,670,000 تومان است.

عطر آنجلز شیر برند بای کیلیان (Angels’Share)

قیمت اصلی 3,550,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,190,000 تومان است.

عطر اس آی برند جورجیو آرمانی (Si)

قیمت اصلی 2,550,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,470,000 تومان است.

عطر گوچی فلورا (Gucci Flora)

قیمت اصلی 2,850,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,670,000 تومان است.

عطر اکلت برند لانوین (Eclat)

قیمت اصلی 2,100,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,890,000 تومان است.

 

در بازار عطرهای زنانه، انواع مختلفی از عطرها وجود دارد. برخی از انواع رایج عطر زنانه عبارتند از:

عطرهای گلی: این نوع عطرها اغلب شامل رایحه هایی از گل‌های مختلفی مانند رز، یاس، بنفشه، لیلی، زنبق و گل سرخ و غیره هستند. عطرهای گلی معمولاً برای فصل بهار و تابستان و برای استفاده در روزهای خودرویی، مهمانی‌ها و مجالس مناسب هستند.برخی از نمونه‌های عطرهای گلی زنانه عبارتند از:

-عطر Gucci bloom  by Gucci: آمیزه «گوچی بلوم» که توسط آلبر

تو موریلاس (استاد عطرسازی مشهور) و تحت نظر الساندرو میشله ساخته شده است، دقیقا مانند نام همین عطر Bloom (به معنای شکوفه زدن) شکوفا می‌شود و شما را به درون باغی پُر از گل‌ها و گیاهان خوش‌بو می‌برد. روایح گل مریم و یاس با رایحه نیلوفر رنگون (Rangoon Creeper) در این عطر آمیخته شده‌اند؛ گل کمیابی که در جنوب هند می‌روید و برای اولین بار در عطر «گوچی بلوم» از آن برای عطرسازی استفاده شده است

عطر Bright Crystal by Versace: این عطر با رایحه گل رز، گل یاسمن، نت‌های میوه‌ای و نعناع، یکی از بهترین عطرهای گلی زنانه در جهان است.

عطر Chance by Chanel: این عطر با رایحه های گل رز، گل یاس، آلدهید و چوب، یکی از محبوب‌ترین عطرهای زنانه با رایحه گلی و تلخ است.

عطر La Vie Est Belle by Lancôme: این عطر با رایحه های گل بنفشه، گل رز و تنباکو، یکی از محبوب‌ترین عطرهای گلی زنانه در دنیاست.

عطرهای شیرین: این نوع عطرها اغلب شامل رایحه هایی از میوه ها، وانیل و شکلات هستند. این عطرها برای فصل‌های سرد سال و برای استفاده در شب‌های خاص، جشن‌ها و مراسم‌های رسمی مناسب هستند. برخی از این عطرها عبارتند از:

-عطر Coco Mademoiselle by Chanel: این عطر فوق‌العاده منحصر به فرد، که باعث درخشندگی خانم‌ها در همه مجالس می‌شود، با رایحه گلی و میوه‌ای خود، در گروه بویایی مدیترانه‌ای گل دار قرار گرفته است. این ادوپرفیوم از برند شنل، همچنین طبعی معتدل و طعمی شیرین دارد.

-عطر Lira by Xerjoff: زرجوف لیرا، یک عطر زنانه شیرین و گرم است که در گروه بویایی شرقی گلی جای می‌گیرد. این ادکلن زنانه ایتالیایی در سال 2011 به بازار معرفی شد و به شدت مورد استقبال خانم‌های جوان، لاکچری‌پسند و اهل استایل‌های رسمی و کلاسیک،‌ قرار گرفت.

-عطر Miss Dior Blooming Bouquete: در طراحی رایحه عطر لامور از فرهنگ و هنر کشور ژاپن الهام گرفته شده است و شیرینی آن غلظت زیادی ندارد. رایحه این عطر، در واقع کمی به ترشی می‌زند و روح انسان را نوازش می‌کند. کسانی که از رایحه این عطر استفاده می‌کنند، احساس سربلندی ابدی را در شخصیت وجودی خود بیش از سایرین لمس می‌کنند.

-عطر Good Girl by CH: گود گرل، رایحه‌ای بسیار گرم و شیرین دارد و برای فصل‌های سرد سال، به ویژه روزهای برفی و زمستانی طراحی شده است. این عطر با ترکیب روایح خاص، احساس دوگانگی عجیبی را در وجودتان آشکار می‌کند و با نفوذ به قسمت‌های تاریک‌تر روح‌تان، جرات و مدرنیته را در شخصیت‌تان به وجود می‌آورد.

عطرهای خنک: این نوع عطرها شامل رایحه هایی از لیمو، نعناع، آب دریا، شکوفه پرتقال و سبزیجات هستند. این عطرها برای فصل تابستان و برای استفاده در روزهایی که در محیط‌های گرم قرار می‌گیرید مناسب هستند. چند نمونه از عطرهای خنک زنانه که رایحه گلی دارند، در زیر آورده شده است:

-عطر Lalique L ‘Amour: عطر لالیک لامور با رایحه خنک و قیمت مناسبی که دارد، مورد توجه بسیاری از بانوان در سراسر جهان و حتی ایران قرار گرفته است و علاقه مندان به روایح گلی می توانند از این عطر استفاده نمایند. عبارت L’Amour در زبان فرانسوی به معنای عشق و علاقه است و بانوان رومانتیک و لطیف عاشق این عطر هستند.

-عطر Lanvin Eclat: عطر اکلت لانوین در سال 2002 توسط کمپانی فرانسوی مشهور لانوین طراحی و به بازار آمد. این عطر برخلاف عموم عطرها که داخل جعبه مقوایی هستند، داخل یک جعبه تلقی است که به دلیل شفافیت آن، داخلش قابل مشاهده است.

-عطر Bombshell by Victoria’s Secret: عطر ویکتوریا سکرت بامب شل یکی از موفق ترین عطرهای زنانه برند ویکتوریا سکرت است که در سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه شد. عطر بامب شل دقیقا همان عطری است که وقتی شما آن را می زنید، همه اسم عطر شما را می پرسند! شما می توانید این عطر خنک زنانه را به عنوان عطر امضای خود انتخاب نموده و در مراسم ها و قرارهای مهم خود از آن استفاده نمایید.

عطرهای تلخ: این نوع عطرها شامل رایحه‌های چوب، چرم، تنباکو، مشک و گیاهان معطر هستند. این عطرها برای فصل‌های پاییز و زمستان و برای استفاده در جشن‌ها و مهمانی‌های رسمی و فرمال مناسب هستند. چند نمونه از عطرهای تلخ زنانه عبارتند از:

-عطر Versace Crystal Noir:  این عطر تلخ زنانه برای خانم‌های جوان، شیک‌پوش و خاص‌پسند که می‌خواهند همیشه رد بویی از خود برجای بگذارند، بسیار مناسب است و می‌تواند باعث درخشش شما در مناسبت‌های رسمی و مهمانی‌های شبانه در شب‌های سرد پاییزی و زمستانی شود.

-عطر Galloway by parfums de Marly: وقتی این ادکلن تلخ زنانه را روی پوست و در محل نبض یا لباستان اسپری کنید، خیلی سریع متوجه بوی مرکبات و فلفل می‌شوید. این ترکیب دوگانه و تند، انرژی و هیجان را در شما زنده می‌کند.

-عطر Bulgari Jasmin Noir: یک ادکلن تلخ زنانه معروف با پخش بو و ماندگاری قابل توجه! بولگاری جاسمین به عنوان یک عطر شرقی گلی در سال 2008 توسط کمپانی ایتالیایی خود به بازار معرفی شد و خیلی سریع توانست جای خود را در میان انواع عطر تلخ زنانه پیدا کند. هرچند که برخی از خانم‌ها برای استفاده روزانه از این ادکلن تلخ کمک می‌گیرند، اما استفاده از آن برای خانم‌های جوان و در مناسبت‌های رسمی، بیشتر توصیه می‌شود.

عطرهای شرقی: این نوع عطرها شامل رایحه‌هایی از عود، بخور، مشک و ادویه‌های شرقی مانند زعفران و کندر هستند. این عطرها برای فصل‌های سرد سال و برای استفاده در مراسم‌های رسمی و جشن‌های خاص مناسب هستند. برخی از انواع عطرهای شرقی زنانه در زیر آورده شده است:

-عطر Hypnotic poison by Dior: برند فرانسوی دیور، در سال 2016 عطر بی‌نظیر پویزن گرل یا دختر سمی را با رایحه شرقی وانیلی به بازار عرضه کرد. این عطر به‌طور خاص برای دختران زیر 20 سال در نظر گرفته‌ شده است. این عطر رایحه دل‌فریب خود را مدیون گل ارغوان، وانیل، دانه‌های تونکا، بادام، پشم کشمیر، بلسان تولو و چوب سندل بوده که حس گرما و شیرینی اغواگرانه‌ای می‌دهد.

-عطر Black opium: برند فرانسوی ایوسن لورن، در سال 2014 عطر شیرین، جذاب و محرک بلک اوپیوم را به منظور استفاده دختران نوجوان به بازار عرضه کرد. نت‌های اصلی عطر بلک اوپیوم برگرفته از وانیل، قهوه و گل یاسمن سفید بوده و هنگام اسپری، رایحه کارامل، وانیل با رایحه شیرین و سوخته و رایحه عسلی وانیلی به مشام می‌رسند.

عطر Baccarat Rouge 540:

«باکارات رژ 540» با ساختار زلال و پیچیده‌ای که دارد، مثل نسیمی روح‌نواز از رایحه‌های گل‌فام و چوبی است که همراه با رایحه کهربا بر روی پوست شما می‌نشیند. این عطر که از دل کیمیاگری شاعرانه بیرون آمده است، مثل یک نقاشی چشمگیر و ظریف می‌درخشد.

هر کدام از این نوع عطرهای زنانه، یک بوی خاصی را ایجاد می‌کند و با توجه به سلیقه و مزاج هر فرد، ممکن است عطری را برای خود انتخاب کند که بوی خوشبو و مورد پسند او باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 5 =