روشهای ارسال سفارش
 در خصوص ارسال سفارشات در تهران، مشتریان می توانند از بین دو روش ارسال پیشنهادی یکی را انتخاب نمایند، ارسال عادی و یا ارسال با پست و باربری. در سایر استان ها غیر از استان تهران، سفارش ها از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، تیپاکس یا باربری ارسال می گردند. کاربران می توانند از بین روشهای ارسال ممکن، یک روش را به دلخواه انتخاب نمایند. انتخاب هر روش به منزله آگاهی از قوانین و شرایط آن می باشد.
هزینه ارسال
هزینه ارسال کالاها بر اساس روش ارسال انتخابی، حجم و وزن کالاهای سفارش داده شده و مسافت تا شهر مقصد، محاسبه می گردد.
در روش ارسال عادی، هزینه بر اساس آدرس محل گیرنده تعیین می گردد و در روش ارسال با پست و باربری طبق تعرفه این شرکت ها و بر اساس محدوده جغرافیایی تعیین می شود.

مدت زمان تحویل کالا
مدت زمان تحویل کالاها در شهر تهران بر اساس روش انتخابی حداکثر 24 ساعت برای ارسال عادی و حداکثر 3 روز کاری برای سفارش های ارسال با پست و باربری می باشد. در سایر شهرها، مدت زمان تحویل کالا بر اساس محدوده جغرافیایی بین 5-3 روز کاری می باشد.
زمان تحویل سفارش های ارسالی شهر تهران در یک بازه زمانی با مشتریان هماهنگ خواهد شد. مشتریان محترم لازم است که در بازه زمانی مشخص شده در محل تحویل کالا حضور داشته باشند، در غیراینصورت مسئولیت و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده مشتری می باشد.
سفارش هایی که قرار است از طریق پست یا باربری ارسال گردند، در روز کاری بعد از ثبت سفارش تحویل پست یا باربری خواهند گردید.